АБОНЕТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОМП'ЮТЕРІВ

obsl_it1

  • Фіксована абонентська плата
  • Щотижневе технічне обслуговування
  • Оперативний виїзд
  • Технічна підтримка

Пропонуємо організаціям вигідні тарифні плани, надаємо повну технічну підтримку, виїжджаємо в екстрених випадках. Наша мета - гарантувати безвідмовну роботу комп'ютерної та офісної техніки, мінімізувати аварійні ситуації і швидко усунути будь-які технічні проблеми.

ТАРИФНІ ПЛАНИ

Ми пропонуємо кілька пакетів послуг,
Ви можете вибрати той, який підходить саме для Вашої організації!
Склад пакетів дійсні при замовленні до 1 липня 2017 року.
  • К-ть планових виїздів в місяць
  • К-ть термінових виїздів в місяць
  • Віддалена підтримка
  • Телефонні консультації
  • Ремонт та заміна комплектуючих*
  • Обслуговування оргтехніки**
  • Графік роботи
  • Ціна за 1 робоче місце
  • Ціна за 1 сервер

* -Вартість комплектуючих оплачується окремо

** -Вартість робіт і витратних матеріалів оплачується окремо

У всіх пакетах ми надаємо повний комплекс послуг:

  • Обслуговування комп'ютерів, ноутбуків (на програмному та апаратному рівнях).
  • Адміністрування серверів.
  • Підбір офісної техніки, збірка ПК, чистка ПК і ноутбуків, налаштування нових ПК.
  • Налаштування доступу до інтернету, проектування, монтаж і налагодження локальних мереж.
  • Консультації по оптимізації ІТ структури Вашого офісу.
  • Організація резервного копіювання даних, розподіл прав користувачів і рівнів доступу
  • Допомога в підборі і купівлі ліцензійного програмного забезпечення.
  • Контроль інформаційної безпеки компанії.
  • Спеціальні знижки при замовленні додаткових послуг.

Ми можемо скласти індивідуальний тарифний план спеціально для Вас, для цього необхідно зателефонувати нам, і наші спеціалісти допоможуть визначити найбільш оптимальний тарифний план для Вашої компанії.

Обслуговування комп'ютерної техніки відповідно до договору ділиться на екстрені та планові виїзди фахівців до замовника. При планових виїздах проводиться перевірка всіх комп'ютерів на наявність вірусів та шкідливих програм, виявляються і усуваються технічні несправності, проводиться облік залишків витратних матеріалів. Екстрені виїзди здійснюються в разі аварійної ситуації, і перебування системного адміністратора у замовника не обмежена часом.